Fotografije iz premiere plesne predstave JAZ-ONI MI.
z dne 17. 11. 2022 najdete tukaj.

Vabimo vas na ZAČETNI in NADALJEVALNI tečaj družabnih plesov s pričetkom v mesecu januarju 2023!
Vpis tukaj.
Zapri

Tradicionalni pilates

Pilates ni samo vadba. Pilates ni samo naključni izbor gibov. Pilates je sistem fizične in mentalne kondicije, ki poveča moč, fleksibilnost in koordinacijo. Prav tako zmanjšuje stres, poveča osredotočenost in izboljša počutje. Pilates je za vsakogar – ne glede na starost, gibalne omejitve in predhodno znanje. Je vadba, ki zajema celotno telo in krepi um. Telo ohranja mlado in vitalno ter sodeluje pri preprečevanju bolečin v hrbtenici.

Tradicionalni pilates (izumitelj Joseph H. Pilates) je sestavljen iz 34 vaj, ki se izvajajo na podlogi. Vaje izvajamo bosi oz. v nedrsečih nogavicah in udobnih oblačilih.

POZITIVNI UČINKI TRADICIONALNEGA PILATESA:
  • občutno izboljšana gibljivost telesa
  • večja prožnost in mišična moč
  • boljše mišično ravnovesje
  • lepša drža
  • izboljšano ravnotežje
  • občutno bolj gibljiva hrbtenica
  • boljša kontrola in moč trupa
  • večja kontrola nad telesom
  • boljša koordinacija in spretnost
  • bolj zdravi sklepi in večja kostna gostota
  • boljša pljučna kapaciteta in kvaliteta dihanja
  • izboljšano delovanje organov
  • večja sposobnost izvajanja napornih aktivnosti
  • boljše splošno zavedanje telesa
Pričetek vaj: z oktobrom
Zaključek vaj: konec maja.